Mijn HappyNurse     Mijn HappyNurse

Lettergrootte: A-AA+

Ik heb een klacht

Wij doen ons best om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over HappyNurse Thuiszorg. Dat willen wij dan graag van u horen, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Als u het moeilijk vindt om zelf uw ontevredenheid te bespreken, dan kunt u een familielid of een vriend(in) vragen om u daarbij te helpen. Zij kunnen namens u uw ontevredenheid verwoorden of uw klacht bij HappyNurse Thuiszorg indienen.

Wat kunt u doen?

U kunt uw ontevredenheid of klacht het beste zo gauw mogelijk bespreken met uw Happy Wijkzuster of de medewerker van uw HappyNurse Wijkteam die de zorg aan u verleent. Mocht dat gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden of u heeft een klacht die niet de medewerker betreft, maar de organisatie, dan kunt u contact opnemen met het kwaliteitsteam van HappyNurse Thuiszorg. Dit kunt u zowel telefonisch als schriftelijk (per brief of e-mail) doen:

Kwaliteitsteam
HappyNurse Thuiszorg
Prinses Margrietplantsoen 85
2595 BR Den Haag
070-26 222 22
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Het kwaliteitsteam bevestigt schriftelijk binnen twee werkdagen de ontvangst van uw klacht en vraagt de klachtenfunctionaris om binnen vijf werkdagen contact met u op te nemen. De klachtenfunctionaris biedt ondersteuning en/of bemiddeling bij het vinden van een oplossing voor uw klacht. Samen met u wordt bekeken wie binnen HappyNurse Thuiszorg hierbij betrokken kunnen worden.

Ook bestaat de mogelijkheid, indien uw klacht niet naar tevredenheid binnen de organisatie kan worden opgelost, om een klacht in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. In onze klachtenreglement kunt u lezen hoe.

Het klachtenreglement van HappyNurse Thuiszorg is opgenomen in de cliënteninformatie en wordt aan iedere cliënt uitgereikt bij aanvang van de dienstverlening van HappyNurse Thuiszorg. U kunt tevens dit reglement opvragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Klachten over uw eigen bijdrage

Heeft uw klacht betrekking op de vaststelling van uw inkomen en/of de inning van de eigen bijdrage door het CAK? In dat geval dient u zich te wenden tot het CAK. Het CAK heeft eigen brochures over het indienen van klachten of het maken van bezwaar. Deze brochures kunt u vinden op de website van het CAK: www.hetcak.nl onder de rubriek downloads.